Zadania

Główne zadania

Pomóż Brinkowi (Aid Brink):
Po zbliżeniu się do kopalni obserwujemy scenę walki z demonami,w której udział bierze Syl oraz Brink. Jeden z przeciwników ucieka do kopalni, a nieprzygotowany Brink biegnie za nim. Wtedy Syl prosi nas o wsparcie przyjaciela.

Lekarstwo na Zepsucie (A Cure for the Corruption):
Syl potrzebuje twojej pomocy w odszukaniu Biblioteki Nadzorcy (Overseer’s Library). Sądzi, że zawiera ona klucz do odwrócenia wszelkich nieszczęść dotykających mieskańców Torchlight i ciebie. Wynagrodzi cię doświadczeniem i sławą.

Relikty Estherian (Estherian Remnants):
Aby kontynuować podróż do straconych królestw krasnoludów, musisz umieścić glif w Przedsionku Estherian (Estherian Antechambers). Aby to zrobić, musisz odszukać trzy mniejsze glify i przekazać je Syl. Wynagrodzi cię za to doświadczeniem i sławą.

Zadania Vasmana

Lśniący Ember (Gleaming Ember):
Vasman poprosi cię, abyś znalazł Lśniący Ember na 1 poziomie kopalni. Za wykonanie zadania wynagrodzi cię złotem, doświadczeniem, sławą i przedmiotami.

Inny Ember (Ember of Another Color):
Gdy zwrócimy Lśniący Ember, Vasman poprosi nas o przeszukanie kolejnych poziomów kopalni w celu dotarcia do Necropolis i znalezienia Deathlace Ember. Po wykonaniu zadania nagrodzi nas złotem, doświadczeniem, sławą i przedmiotami.

Migoczący Ember (Shimmering Ember):
Gdy zwrócimy Deathlace Ember Vasman poprosi nas o znalezienie ostatni – Migoczący Ember. Znajdziemy go przeczesując portale otwarte w Przedsionku Estherian (Estherian Antechambers).

Pierwotne Groty (Primal Caverns):
Ostatnie zadanie Vasmana polega na odnalezieniu w ciemnościach kopalni zaginionej w czasie groty. Vasman ma nadzieje, że znajduje się Pierwotne Ember. Za wykonanie zadania dostaniemy złoto, doświadczenie, sławę i przedmioty.

Zadania Trill

Wojowniczy Varkaseer (Battle Varkaseer):
Trill zleci ci zadanie znalezienia bestii zwanej Varkaseer. Po jej zgładzeniu Bard napisze piosenkę o tobie, która sprawi, że nigdy o tobie nie zapomną. Ponad to nagrodzi cię złotem, doświadczeniem, sławą i przedmiotami.

Zadanie dla Chwały (A Quest for Glory):

Po raz kolejny zostaniesz poproszony o zgładzenie demona. Tym razem będzie to Kivilza Truciciel, którego znajdziesz na 5 poziomie jego legowiska. W zamian za wykonanie zadania otrzymasz złoto, doświadczenie, sławę i przedmioty.

Drugie Zadanie dla Chwały (A Quest for Glory (2nd)):

Po zwycięstwie nad Kivilzą Trucicielem, Trill poprosi nas o zabicie Oprawcy Tha’Kan, który zamieszkuje siódmy poziom lochów pod Torchlight.  W zamian otrzymasz złoto, doświadczenie, sławę i przedmioty.

Zadania Hatcha

Śledząc Hatcha (Down the Hatch):

Hatch zleci ci odkrycie miejsca, do którego prowadzi otwarty przez niego portal. Dodatkowo prosi cię o przyniesienie najcenniejszych przedmiotów jakie znajdziesz. Ostrzega, że miejsce to jest pełne demonów, a podczas wykonywania tego zadania nie będziesz mógł otwierać portalu do miasta. Za wykonanie zadania otrzymasz złoto, doświadczenie, sławę i przedmioty.

Poprzez Portal (Through the Portal):

Hatch zleci ci znalezienie Młotu Weylandu (Hammer of Weyland) w górskiej jaskini. Podobnie jak poprzednio otworzy ci portal do celu. W zamian za wykonanie zadania otrzymasz złoto, doświadczenie, sławę i przedmioty.

Zadania Gara

Gar zleca nam zadania zabicia demonów i zwrócenia mu znalezionych przedmiotów. Zleca nam jedno zadanie na każdym poziomie Krypty Cienia (Shadow Vault). W zamian za to dostajemy od niego złoto, doświadczenie, sławę i przedmioty.

Zadania Valerii

Valeria podobnie jak Gar zleca nam zadania zniszczenia demonów w Krypcie Cienia (Shadow Vault). Jej cele są niewątpliwie silniejsze. W zamian dostaniemy od niej złoto, doświadczenie, sławę i przedmioty.